Nowi użytkownicy serwisów społecznościowych w USA to w większości młode kobiety. Z podobnym zjawiskiem mamy do czynienia w Europie - informują CNN i portal The Inquirer.
Najczęstszymi użytkownikami serwisów społecznościowych są młode kobiety. Z internetu stale korzysta 89 proc. z nich, zaś w grupie między 18. a 29. rokiem życia do codziennego używania serwisów społecznościowych przyznaje się 69 proc. ankietowanych. Wśród mężczyzn było to 60 proc.
Podobnie sytuacja wygląda w Europie. Według zeszłorocznego sondażu
przeprowadzonego dla firmy telekomunikacyjnej BT, 53 proc. młodych
Brytyjek i 46 proc. Brytyjczyków w wieku do 18-25 lat przyznało się do
codziennego używania serwisów społecznościowych.
Od serwisów społecznościowych popularniejsze - zarówno w USA jak i w Europie - jest tylko korzystanie z wyszukiwarek i korespondencja e-mailowa. (PAP)