Psychologia i biznes - propozycja Uczelni Heleny Chodkowskiej
Program studiów psychologia w biznesie pozwala przyszłym menedżerom wykształcić i rozwinąć potrzebne w kontaktach społecznych umiejętności takie jak: asertywność, sztuka negocjacji i poprawnej argumentacji, skuteczne wywierania wpływu, unikanie manipulacji oraz rozwiązywanie konfliktów wewnątrzgrupowych.
SYLWETKA ABSOLWENTA
Absolwent studiów psychologia w biznesie zdobędzie wszechstronne przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu psychologii, prawa, marketingu i zarządzania niezbędne do prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub pracy w dużej nowoczesnej firmie. Student, który ukończy studia z psychologii biznesu, nie będzie miał trudności w znalezieniu zatrudnienia również w organizacjach rządowych oraz przedsiębiorstwach, w których wymagana będzie wiedza z zakresu psychologii menedżerskiej. Absolwenci będą mogli prowadzić własną działalność polegającą na organizowaniu szkoleń i warsztatów dla pracowników różnych firm oraz będą przygotowani do pracy na stanowiskach kierowniczych do spraw rozwoju, organizacji i zarządzania firmą. Nabyta w trakcie studiów wiedza pozwoli również na podjęcie pracy w agencjach reklamy i public relations. Absolwenci podczas zajęć praktycznych (warsztaty, treningi) osiągną umiejętności rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, sztuki negocjacji, asertywności i efektywnej argumentacji.
Dzięki znajomości rozmaitych form oddziaływania społecznego będą potrafili nie tylko dobrze zarządzać personelem, ale też skutecznie piąć się po szczeblach kariery zawodowej. Tajniki wiedzy psychologicznej w prowadzeniu działalności, rozumienie zachowań ludzkich i procesów międzygrupowych, a także umiejętność motywowania i mediacji sprawią, że absolwent psychologii w biznesie będzie cenionym i profesjonalnie przygotowanym specjalistą w swojej dziedzinie.
ostatnia zmiana: 2010-06-22